Brave rewards not paid or received

Today i received a message stating “congratulations your november rewards are here” well they aren’t. I am verified with uphold and have been for months. Never had issues in the past but i am interested where my bat is now. Anyone else having this issue?

4 Likes

Yes, exactly the same. It’s bull. Just an excuse not to pay rewards.

1 Like

Same problem here, and latest status shows Uphold payments completed.

1 Like

If you are still experiencing an issue after payouts are completed, you should submit a request for support to investigate the issue using the form linked below. Make sure you provide all the information requested. If you need help filling out the form, just post any questions you have to this topic. Brave Community Support or a community member can help with any questions you may have. Take care. :slightly_smiling_face:

Bonjour. Idem “Félicitations ! Vos récompenses gagnées en novembre sont disponibles !” et aucun BAT n’apparait dans le solde de jetons.
C’est la première fois que cela arrive.
C’est la même chose sur 3 ordinateurs que j’utilise.
Quel est le problème ?
Une solution ?
Merci

@Sandel La réponse est la même que celle des personnes qui ont posé la question avant vous. Veuillez créer un Rewards Support Ticket.

Merci, je viens de le faire.

1 Like

Super. Vous devriez avoir reçu un e-mail de confirmation avec votre numéro de billet. Gardez-le. Tous les contacts futurs doivent se faire par e-mail maintenant. En général, ils essaient de vous contacter dans les 3 à 5 jours ouvrables. Attention, avec les vacances, le délai peut être un peu plus long. Nous espérons que la réponse sera rapide, mais soyez prêt au cas où vous auriez besoin de plus de patience.

2 Likes

the same awaiting for a response

2 Likes

Same problem here.
I use Brave on 2 devices, both with Uphold account verified, but didn’t receive november payout in none of them, despite of the “congrats” message (I successfully received october payouts on both).
I opened 2 tickets (one for each device) but did not receive any feedback for now.
I’m quite disappointed.

1 Like

Alors as-tu résolu ton problème? J’ai le même souci mais sur Android cette fois-ci. Sur le PC, jamais eu de problème.
merci de ton retour

1 Like

Bj Rangory. Non, pas du tout, j’ai contacté le “Rewards Support” en répondant aux questions, je n’ai eu aucune réponse. Là, il y a les BAT de décembre… je ne sais pas s’ils vont disparaître aussi ! J’ai pris des photos de mon écran si besoin.

Moi, ça fait 5 mois que je n’arrive plus à les récupérer sur Android. Aucun souci sur PC.
Je les ai contacté aussi. On verra bien
Merci de ton retour en tout cas

1 Like

Hi all, for payout issues, we’ll need specific info for your Rewards profile, so please file tickets here: