BAT rewards disappeared after UPHold Verification

same situation here…
mine happened in november 2021 when i reconnected my wallet, then came december then poof… all bat gone. waited for two months for the payout, nothing. contacted a support through dm, he said it will carry over the next payout… hope his words come true… :crossed_fingers:

Had same isssue with missing bats after linking to uphold. The next payment day my email was cluttered with dozen 0.250 bat transactions, so you will receive rewards dnt worry

Notice to users: The problem is still not solved, it’s been 1 month and a half

Yop, j’ai le même problème, depuis fin novembre… J’ai reçu un MP aujourd’hui pour avoir des infos, il faut être très patient :confused:

1 Like

Mais attend, t’en as pas fini, parce que la ils vont te dire comme ce qu’il m’ont dit, en bref : c’est de votre faute, vous n’avez pas répondu au CDD de uphold, donc vous ne pouvez pas recevoir de virement !

Si jamais il te la sorte : N’oublie pas que c’est une carotte x)

Alors pourquoi n’avez-vous pas fait votre part du travail ? Si vous avez oublié de répondre aux questions et que, par conséquent, votre compte n’est pas en règle pour pouvoir recevoir des paiements, comment cela peut-il être leur faute ?

Peut etre apprendre a lire du coup ? Bon l’anglais, certes, mais quand même

" Some news : https://imgur.com/a/VxmAmwf

I received my January payment, 2.60BAT, cool but my 17 BAT are still absent, I specify that to receive the payment of 2.60, I did absolutely nothing, so these 17 BAT are blocked on your side , and not because of CDD uphold"

Somes news ? Maybe ?

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.