Password for tab or for brave

For security and privacy reasons, I would like to have a feature where I can lock my browser or a tab with a password.
Is this possible?

Pour des raisons de sécurité et de confidentialité, j’aimerais avoir un fonctionnalité où je peux verrouiller mon navigateur ou un onglet par mot de passe.
est ce possible ?

(translation help from another website / Aide à la traduction à partir d’un autre site web)

EDIT:
I see you made an edit to the categories indicating it is for Desktop, Thank you.

Je vois que vous avez apporté une modification aux catégories indiquant qu’il s’agit d’un ordinateur de bureau, merci.

OLDER POST:
You are able to do this on mobile, at least I am on iOS, I don’t use android so I’m not sure… could you please share more information on what you are using? Device, Operating System, etc.

Vous pouvez le faire sur mobile, au moins je suis sur iOS, je n’utilise pas android donc je ne suis pas sûr… Pourriez-vous nous donner plus d’informations sur ce que vous utilisez? Appareil, système d’exploitation, etc.

This topic was automatically closed 60 days after the last reply. New replies are no longer allowed.