Als ik brave androidstartscherm van pixel 8 krijg ik alleen balkje te zien waar ik wat in kan typen. Kan ik ook de google/brave zoekmachine vast zetten zodat ie meteen daar mee opend als ik in mijn startscherm op de brave balk druk.
In general, you are using a Google Pixel 8 Android mobile device.
Sounds like you need to go to your Pixel 8 > Brave Browser (for Android) settings and adjust them to set the Brave Search engine as your preferred Internet search engine.
In recent years, more Internet visitors tend to enter their search criteria into the URL Address field of their Internet browser window.
But, I am “old-fashioned” and continue to use the purpose-built - ie originally intended for entering search criteria - the field that you see in the body of the Brave Search window, where the text says “Search the web privately” (screenshot):
Over het algemeen gebruik je een Google Pixel 8 Android mobiel apparaat.
Het klinkt alsof je naar de instellingen van je Pixel 8 > Brave Browser (voor Android) moet gaan en deze moet aanpassen om de Brave zoekmachine in te stellen als je voorkeurszoekmachine voor internet.
De laatste jaren hebben meer internetbezoekers de neiging om hun zoekcriteria in te voeren in het URL-adresveld van hun internetbrowservenster.
Maar ik ben “ouderwets” en blijf het speciaal gebouwde - dat wil zeggen oorspronkelijk bedoeld voor het invoeren van zoekcriteria - het veld gebruiken dat je ziet in de body van het Brave Zoekvenster, waar de tekst zegt “Zoek privé op het web” (screenshot):
Bedankt voor antwoord. Maar hoe fix ik het brave search htpps vast in mijn balk zodat als ik brave open dit gewoon vast staat. Dus, zie plaatje geel bovenste, dit wil ik standaard vastzetten. Ik kan de instelling niet vinden hoe ik dat moet doen op mijn pixel 8 telefoon.
Thanks for answer. But how do I fix the Brave Search https fixed in my bar so that when I open brave this is just fixed. So, see picture yellow top, this is what I want to fix by default. I can’t find the setting how to do that on my pixel 8 phone.
Take a look at the Brave Browser > Settings > Search Engines. There are more than one setting that you may adjust . . . and then test.
In general, if you have the following settings, then adjust: