Quantos navegadores posso ter com mimha conta

Olà, gostaria de saber quantos navagadores posso vincular a minha conta do brave, utilizo dois telefones e tenho 3 navegadores ao total, antes eu recebia minhas reconpensas normalmente, mas jà faz dois meses que estou recebendo de apenas um navedor. Minha carteira é da Uphold. Não utilizo vpn e minha carteira està conectada direta nos navegadores, estou sempre atualizando os navegadores também. Obg.

Translation thanks to ‘deepl.com

TITLE: How many browsers can I have with my account?

CONTENT:

Hello, I would like to know how many ships I can link to my brave account.

I use two phones and have 3 ships in total.

Before, I received my rewards normally, but for two months now, I am receiving them from only one shipper.

My wallet is from Uphold.

I don’t use VPN and my wallet is connected directly to the browsers.

I am always updating the browsers as well. Thanks.

@Saoiray or @rodrige

Might one of you assist @Vanessanobredias , tx.

Olá @Vanessanobredias

Neste momento já não há limite de navegadores.

Desde há cerca de dois meses, Brave passou a efetuar apenas um pagamento conjunto, em vez de efetuar pagamentos separados. Se tem 3 navegadores, deverá receber um único pagamento com o valor total dos 3.

NOTICE : For Uphold users, payments will now appear as one deposit into your Uphold account, rather than an individual deposit for each wallet verified/linked to your Uphold account. Example: If you have 3 browsers verified with Uphold, each earning 1 BAT for the month, you will receive a deposit into Uphold for 3 BAT.

This topic was automatically closed 60 days after the last reply. New replies are no longer allowed.