Why does BAT keep coming to my publisher account? Hadn't the referral system ended?

Why does BAT keep coming to my publisher account? Hadn’t the referral system ended?

Wasn’t it supposed that in December the referral system would end and that the last payment would be paid in January? How is it possible that in February I will receive payments again? Is the referral system still working?

I ask because when the end of the referral system was announced I stopped referring and I see that BATS continue to arrive and they are not for web content.

Thanks.

Tengo entendido que si tienes referidos de diciembre que se confirmaron en enero, a partir de hoy se recibirá ese pago (el último lote de confirmados).

A partir de aquí, los que entren no se tomarán en cuenta. Pienso no han actualizado el sistema interno de referidos y por eso.

PD: lo escribo en español por que recuerdo hablas el idioma y pa no complicarnos xd.

Vale, si es así me cuadra. Gracias.

1 Like

Todos estamos en espera del nuevo sistema de referidos a inicio de 2021, pero brave no se pronuncia, no dicen nada.

Una duda, entonces nos pagarán el TOTAL que se refleja en nuestra cuenta de publishers ??? O solo una parte ya q realmente nunca ha dejado de aumentar los BAT.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.