Réinstallation système (Windows)

Bonjour, il m’est impossible de récupérer mes BAT accumulés depuis 2 ans suite à une réinstallation du système Windows. Même en saisissant ma “Phrase secrète” composée de 24 mots je retrouve mon solde de BAT à 0. Quelqu’un aurait-il une solution ?
Merci

renaudmb - translation

Hello. It is impossible for me to recover my BAT accumulated since 2 years following a reinstallation of the Windows system. Even by entering my “Secret Phrase” composed of 24 words I find my BAT balance at 0. Does anyone have a solution?
Thanks

Unfortunately, from what I have read among posts here at the Brave Community, at least some of your BAT are lost — when you had to re-install your Windows OS.

Brave Rewards FAQ:

https://support.brave.com/hc/en-us/articles/360027276731-Brave-Rewards-FAQ

Regarding “BAT balance at 0” - that can also occur because of a recent update re the following:

Update: New and improved “Estimated pending rewards” (Brave Ads earnings) counter coming in v1.27

Monday, July 19, 2021

Update: New and improved “Estimated pending rewards” (Brave Ads earnings) counter coming in v1.27

1 Like

Salut, vous devriez avoir visité la page de la communauté avant la réinstallation de Windows. Clé de récupération (phrase secrète) utilisée uniquement pour récupérer les récompenses en attente estimées et non les BAT dans votre portefeuille. Cette fonctionnalité n’est plus prise en charge. Regarde ça-

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.