Questions about BAT

I’ll start seeing brave ads but I have questions in my mind and I have no idea what this BAT is all about.
and I dont use credit card so İs it worth earning BAT tokens for me? How can I spend it? Can I purchase something using BAT instead of credit card?
İf BAT doesnt work like a credit card, Can I send my BAT tokens from my brave wallet to someone’s brave wallet easily just using my brave wallet inside my brave browser? Can the person I send my BATs turn it into real money later? Do people accept this kind of exchange?

1 Like

Olá, tudo bem?
BAT é uma criptomoeda. Você ganha ela por anúncios vistos em seu navegador. Todo inicio do mês é depositado uma parte em sua carteira. Recomendo criar uma carteira Uphold e conectar ela ao seu navegador BRAVE, assim todo início de mês estes BAT serão depositados direto em uma carteira onde você pode fazer transferência para a BINANCE. No meu caso, não consegui transferir meus BAT para o BRL e sacar na Uphold, assim quando recebo os BAT, troco por XRP e envio para a minha conta da BINANCE e lá eu consigo trocar por BRL e sacar. Mas no momento estou acumulando na carteira Uphold para no futuro fazer o saque.