Problème de paramètres

Troubleshooting technical issues is much easier when both the user and support agent practice clear communication. For this reason, we have provided the template below for you to fill out with information about your issue. Please provide as much detail as possible so we can most efficiently resolve your problem.

Malgré d’avoir mis par défaut, dès que j’ouvre, les paramètres me propose systématiquement de défini avec Waze comme navigateur, par défaut, alors que c’est déjà fait

Ouvrir les paramètres navigateur

iPhone 12

2 Likes

Hello there @v.richard34980. Please provide the following information in order to investigate further:

1. Description of the issue:
  2. Steps to Reproduce (add as many as necessary):1.2.3.
  3. Actual Result (gifs and screenshots are welcome!):
  4. Expected result:
  5. Reproduces how often:
  6. Mobile Device details and Brave Version( check About Brave):
  7. Additional Information:

Be waiting for your response.

1. Problème de paramètres
  2. Quand je veux me logger sur compte dont les id sont enregistrés dans brave
    3 . Brave iOS 1.45.2
  3. Devices iPhone 12 256 mo
  4. Les identifiants brave ne me sont plus proposés automatiquement
  5. Brave id my défault browser
1 Like

Hello there, could you please try deleting your cookies from the app to see if the issue is solved?

1. In Brave, open the main menu, then Settings --> Privacy. Note: You can also select Menu --> History --> Clear browsing data
  2. Select Clear browsing data

Let me know if that works.

Bonjour @v.richard34980 ,

Je me permets de te répondre en Français puis-ce que tu parles français.

Tu peux essayer de mettre Brave en navigateur par défaut dans les paramètres de ton téléphone. Pour cela, je t’invite à suivre ces instructions :

1. Va dans les Réglages de ton iPhone
  2. Vers la fin de la liste, trouve l’application Brave et clique dessus
  3. Appuie sur l’option App du navigateur par défaut
  4. Et enfin choisi Brave à la place du précédent, de ce que tu expliques Waze ?

Désormais, chaque fois que tu vas appuyer sur une adresse internet, le navigateur, l’application Brave prendra le relais.

En espérant t’avoir aidé, bonne soirée ! :raised_hands:t5:

Malheureusement c’est déjà le cas cela marche sur l’ordinateur mais pas à la place du trousseau iCloud ou authentificator

1 Like

@v.richard34980 on that case, please try reinstalling both apps on your iPhone to reset the setting and see if the issue with the parameters get solved.

Let me know if that works.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.