Need explanations for payment

Hello,
I need some explanations about payment.
We are payed every month the 6th OK.
But what’s payed ?
For example, I begin to see ads the 1st of March, I’ll just be payed for the 31 days of March only or we add the 6 days of April ? If it’s the second solution, why my count of BATs stay the same and no restart to 0 ?

It’s the same for Android, i sync with desktop.

@steeven please, I want to understand.

Yo.

Payments are still processing. Please follow this post for updates - March 2021 Brave Ads Payout Status. If you haven’t received by Monday, please follow the steps in the post for reaching out. Thanks!

OK @steeven , thanks for answer. If I’m right, I’m arrived to Brave the 27th of February, I’m just payed for this month, same for my synced android phone. The balance for March and the 5 days of April will be paid to me on the 6th of the same month, both on my PC and on my phone. (This is what the procedure states in your previous message) And if it’s just 6th March to 6th April, there’s a issue given the number of BATs accumulated.

For details my PC account :



and my phone account :


For information, the BATs collected on the phone, I have to wait until I have reached 25 to check my wallet and then I can directly switch them to my PC account or I will have to contribute to my channel via my phone so that the BATs given to be on my PC account?

Not easy for me to speak on the community like a french member. Sorry.

Soon for confirmation ?
Thanks.
Yo

Bonjour à toi, j’ai le même problème et la même contrainte que toi à savoir en tant que Français il n’est pas toujours facile de comprendre les subtilité de BRAVE.
As tu pu résoudre ton problème? si oui je suis intéressé par la méthode.
Cordialemment

Salut Cédric,

Ce n’est pas encore un problème à dire vrai, je voulais juste comprendre le système de paiement.
En fait une période de paiement s’étale du 6 au 5 du mois qui suit de manière générale, c’est à dire si tu es sur Brave depuis quelques temps.
Si tu viens d’arriver, ce qui est mon cas (j’ai commencé le 27/02), tu es payé pour les pubs du mois d’arrivée, et le reste, du 1er au 5 (dans mon cas), seront réglés avec la paie complète du mois d’Avril. Ensuite, ça suivra son cours. Du 6 au 5 du mois suivant, etc…

Pour ma part, je n’ai effectivement été payé que pour les 27/28 Février et une partie du 1er je crois (la paie s’étale sur plusieurs jours vu le nombre d’utilisateurs), donc j’attends le 6/04 pour voir si mon compteur est remis à 0 et payé intégralement.

En ce qui concerne les BATs android, j’attends un retour de @steeven .

Moi je suis arrivé le 28 janvier.
Du coup j’aurai du avoir la quasi totalité de 16,58BAT. Ils ne m’ont pas été transférés sur mon compte Uphold et sont passés en paiement le 6 avril prochain.
Je viens de constaté aujourd’hui que les pubs que je reçois ne me créditent plus mon compte.
Je pense avoir un soucis sur mon compte, mais je ne sais pas vraiment comment contacter un administrateur pour avoir de l’aide. J’ai essayé en MP @steeven mais pour le moment pas de réponse.
J’espère que tu ne sera pas bloqué comme moi.
en tout cas j’apprécie vraiment ce navigateur qui nous permet de naviguer plus sereinement sur le net.
Bonne continuation à toi.
Cordialement

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.