Désactiver vraiment l'IA (Really disable AI)

Bonjour, j’ai désactivé “répondre avec l’IA” dans les paramètres
mais elle continue de s’afficher dans les réponses aux recherches!
Est ce une fatalité?

Help!
merci pour votre réponse. Cordialement

Hi, I’ve deactivated ‘reply with AI’ in the settings
but it continues to appear in search responses!
Is this a fatality?

Help!
Thank you for your reply. Sincerely

Description of the issue:

Brave Version (check About Brave):

Operating System:

Translated to English (via deepl.com):

Hi,

I’ve disabled “reply with AI” in the settings.

But it continues to appear in search responses!

Is this a fatality?

Help!

Thank you for your answer.

Sincerely

Not fatal!

Seems to be a bug:

ok
merci
que faire alors?

On my iPhone

My bookmark for Brave Search, uses the Brave Search Settings webpage:

When Brave Browser gets there, I use the site specific Brave Shields [icon] button and DISABLE “Block Scripts”

Next, I scroll down through the Brave Search Settings and DISABLE both:

• Answer with AI
  • Discussions

Next, I scroll up the Brave Search Settings webpage . . . and at the upper left corner, I click on the Brave icon:

That sends Brave Browser to Brave Search.

NOTE: The AI [icon] button may still appear - After entering your search criteria, AVOID clicking anywhere near that icon. On your computing device screen, use the “Search” or “Go” button - NEVER the tiny magnifying glass [icon] button. On your computer keyboard, use Enter, or Return keys.

Bonjour. Merci pour votre réponse.
Je ne trouve pas ce que vous indiquez. J’ai aussi du mal à comprendre (la traduction n’est pas claire)
:frowning:

Sur mon iPhone

Mon signet pour Brave Search utilise la page web des paramètres de Brave Search:

Lorsque Brave Browser arrive, j’utilise le bouton [icône] de Brave Shields spécifique au site et je désactive l’option “quer les scripts” (“Block Scripts”)

Ensuite, je fais défiler les paramètres de recherche de Brave et je les désactive tous les deux:

• Répondre avec l’IA (“Answer with AI”)
  • Discussions

Ensuite, je fais défiler la page web des paramètres de recherche de Brave … et dans le coin supérieur gauche, je clique sur l’icône Brave:

Cela envoie Brave Browser à Brave Search.

REMARQUE : Le bouton AI [icône] peut encore apparaître - Après avoir saisi vos critères de recherche, ÉVITEZ de cliquer à proximité de cette icône. Sur l’écran de votre ordinateur, utilisez le bouton “Rechercher” ou “Aller” - JAMAIS la petite loupe [icône]. Sur le clavier de votre ordinateur, utilisez les touches Entrée ou Retour.