become not BAT and Config-Questions

Hello Ladys and Gentlemen,

please exuse me, im not can speak english, my follow Questions is translatet from original text german to enlish via google-translater. I send both texts . :

I have several questions please. I’ve been using “Brave” since mid-12/2021. Since March 1st, 2022, “Brave” has stopped collecting BAT. More precisely: Brave already stopped at the end of February, scored 0.132 BAT there, then transferred to settlement 0.02 BAT for distribution (which never arrived) and kept 0.13 BAT in the continuous statement March, distribution April 2022. Is there at " Brave" a disturbance, or does “Brave” only work for the first two or three months in this BAT topic to bait, because if that doesn’t work, then I switch it off, what’s the point?!

Furthermore, please, as a suggestion for forwarding to the programmers (I don’t have a Brave address and hope Brave support employees read this, otherwise please forward it there): There are no separate setting options between normal browser window and private browser window. For example, the normal browser should share the location (it’s easier because many websites and providers require it for commercial offers) and the private browser window shouldn’t do exactly that! But I can only set this once “globally” for everything in “Brave”, but not separately.

In addition, the advice given by “Brave” to use Tor in private windows does not work either. Tor doesn’t even offer to embed itself into “Brave” when installing Tor. I can only use either “Brave -private FCwindow” or “Tor” but not both together! Tor is a standalone browser, with its own icon.

german original:
Ich habe mehrere Fragen, bitte. Ich nutze “Brave” seit Mitte 12/2021. Seit 01.03.2022 sammelt “Brave” keine BAT mehr. Genauer gesagt: Brave stoppte bereits ende Februar, erzielte dort 0,132 BAT, übertrug dann zur Abrechnung 0,02 BAT zur Ausschüttung (die nie ankamen) und behielt 0,13 BAT in der fortlaufenden Abrechnung März, Ausschüttung April 2022. Gibt es da bei “Brave” eine Störung, oder funktioniert “Brave” in dieser BAT-Thematik nur die ersten zwei drei Monate zum anködern, weil, wenn das nichts bringt, denn schalte ich das ab, was soll das?!

Des weiteren bitte, als Anregung zur Weiterleitung an die Programmierer (ich hab keine Brave-Adresse und hoffe, Brave-Support-Angestellte lesen hier mit, ansonsten bitte dort hin weiterleiten) : Es fehlen die getrennten Einstellmöglichkeiten zwischen normalem Browserfenster und privaten Broserfenster. Zum Beispiel soll der normale Browser den Standort mitteilen (das ist leichter, weil viele Webseiten und Anbieter bei commerziellen Angeboten das verlangen) und das private Browserfenster soll genau das nicht machen! Ich kann das aber nur einmalig “global” für alles einstellen in “Brave”, nicht aber getrennt.

Hier hinzu der von “Brave” geschilderte Ratschlag, in privaten Fenstern Tor zu verwenden, funktioniert auch nicht. Tor bietet das gar nicht an, sich in “Brave” einzubetten bei Installation von Tor. Ich kann nur entweder “Brave -privates FFenster” oder “Tor” verwenden, nicht aber beides zusammen! Tor ist ein eigenständiger Browser, mit eigenständigem Icon.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.