BATs Token verdienen - BATs Token Prämie - do it like rewards.bing . com (Microsoft)

My idea is to earn BATs tokens the way Microsoft offers with the Edge browser. The program is called: Microsoft.Rewards, so advertisers can book and pay for their advertising with brave so that the participants can call up, view/comment on and rate their rewards in the form of BAT tokens in the form of likes, quizzes, links. An overlay every 1 hour, which is often not displayed, doesn’t do me much good. I would like to access the ads when I want and not receive random overlays. Please check out how Microsoft do it here: rewards.bing . com

Meine Idee ist es das verdienen von BATs Token so zu gestalten wie es Microsoft mit dem Edge Browser anbietet. Das Programm heißt: Microsoft.Rewards, so können werbetreibende Ihre Werbung bei brave buchen und bezahlen so das die Teilnehmenden Ihre Prämien in Form von BAT Token in Form von Likes, Quizzen, Verlinkungen aufrufen, ansehen/kommentieren und bewerten verdienen können. Eine Einblendung alle 1 Stunde, die oft dann auch nicht angezeigt wird bringt mir nicht viel. Ich würde gerne auf die Werbung zugreifen wann ich es möchte und keine Zufallseinblendungen erhalten.

Look at:

rewards.bing . com

Am wish me to earn some BAT Tokens of this way.

rewards.bing.com

Microsoft Rewards Bing Programm

This topic was automatically closed 60 days after the last reply. New replies are no longer allowed.